e La casa (de la música) que vull 7 |Nativa
Skip to content


La casa (de la música) que vull 7

Escrit el 10/06/2020 per Santi Careta a la categoria La casa (de la música) que vull.
Tags:

Santi Careta (músic i director dels Tallers Musicals D’Avinyó)

ESCENARI POLIVALENT a platea, poder experimentar amb diferents emplaçaments de l’escenari, p.e. possibilitat de col.locació al mig de la sala amb públic 360 graus o a llocs alternatius, escenari a diverses alçada o peu pla, grades al voltant… Proximitat per trencar jerarquia i que el públic sigui actiu. Que l’experiència sigui viva i singular per tothom, artistes, audiència i personal de la sala.

PERSONAL TÈCNIC I DE LA SALA, és vital treballar amb gent amb predisposició, que se sentin partícips i que facilitin la feina a les artistes, fent possible allò que requereix l’espectacle. Exemple a no seguir i em sap greu dir-ho: l’Auditori, funcionariat amb el NO per davant.

ESPAIS, espais cuidats acústica i estèticament, bon karma i feng-shui. Materials absorbents, cortines, moquetes, fusta, butaques còmodes… curiosament als teatres antics ho tenen i en canvi els equipaments nous solen ser freds, construïts amb materials barats. Els falta caràcter… Fer-ho ben fet un cop i que duri. Camerinos propers i còmodes.

Santi Careta (músic i director dels Tallers Musicals D’Avinyó)

 


Il·lustració de Xavier Alamany pel número 41 de Nativa en paper (cliqueu la imatge).

 


0 Respostes

Si vols pots seguir els comentaris per RSS.



Pots escriure HTML senzill

Trackback?



Arxius

Authors

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

-> castellano Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. A diferència d’altres organitzacions el nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i […]more →

Política de privadesa

Donen suport

mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )