- Aplec dels Ports: quaranta-cinc anys generant cultura crítica a les ruralitats del País Valenciàper Iris Verge Ferrer i Èlia Calvo RieraAquest esdeveniment autogestionat resisteix com una iniciativa cultural àmpliament estimada localment
- Emmarcar. A propòsit de Difàcilper Ricardo Pérez-HitaEl passat 28 de novembre es va inaugurar a La Capella, una exposició d'infants de l'Escola Aldana amb l'artista Jaume Clotet sota el nom de Difàcil.
- Què pot el cooperativisme cultural?per Jordi OliverasDes dels anys seixanta i setanta, articular-se com a cooperativa no havia estat una opció prioritària per organitzar-se en cultura. Ara ho torna a ser.
- Crida per col·laboracions a Nativaper La MurgaDes de la cooperativa La Murga fem una crida per trobar gent que vulgui elaborar propostes per publicar a nativa.cat, relacionades amb la idea de polititzar el malestar.
- La casa i la culturaper Jordi OliverasEl preu de l’habitatge és un important condicionant de la vida cultural.
- 19O- Discofòrum al CATper La MurgaEl pròxim dissabte, dia 19, de 12:00 a 14:00 hi haurà un discofòrum al bar del CAT, obert a qualsevol persona que hi vulgui participar.
- 21O – Una cistella cultural?per La MurgaUna tertúlia per conversar sobre què pot aprendre el cooperativisme cultural del cooperativisme agroecològic.
- Per quins mèrits? Per cap, que jo sàpigaper Pol SerrahimaEn la primera part d’aquest assaget, vam veure com la cultura de l’esforç individual va començar-se a desenvolupar a Europa a finals de l’edat mitjana...
- Coronadaper Marta VallejoEntre nosotros la llamábamos la Reina de la Calle, de esta callecita estrecha que era mi calle antes de ser mía.
- El treball cultural que volemper La MurgaDes de la cooperativa la Murga proposem una trobada per parlar del treball cultural, partint de vivències particulars per buscar llocs comuns.
-
Música y libertad: Dime de qué presumes… agost 1, 2009
Guardat a: Articles "Nativa". Escrit per: Víctor Lenore
Comentaris tancats a Música y libertad: Dime de qué presumes…
-
Article: Política cultural? Prefereixo que m’expliquin un conte. agost 1, 2009
Guardat a: Articles "Nativa". Escrit per: Jordi Oliveras
rev="post-3294" Comenta
-
Article: ¿Nada como el directo? agost 1, 2009
Guardat a: Articles "Nativa". Escrit per: Luis Hidalgo
rev="post-3285" Comenta
-
Article: La digitalització i el futur de la música agost 1, 2009
Guardat a: Articles "Nativa". Escrit per: Nando Cruz
Comentaris tancats a Article: La digitalització i el futur de la música
-
Editorial (Nat 50) agost 1, 2009
Guardat a: Editorial. Escrit per: Cristina Tascón
rev="post-5522" Comenta
-
Nativa 50 agost 1, 2009
Guardat a: Documents en PDF, Nativa. Escrit per: admin
Comentaris tancats a Nativa 50
-
Reportatge: 50 moments de la música a Barcelona (2000-2009) agost 1, 2009
Guardat a: Reportatges de Nativa. Escrit per: admin
Comentaris tancats a Reportatge: 50 moments de la música a Barcelona (2000-2009)