- Aplec dels Ports: quaranta-cinc anys generant cultura crítica a les ruralitats del País Valenciàper Iris Verge Ferrer i Èlia Calvo RieraAquest esdeveniment autogestionat resisteix com una iniciativa cultural àmpliament estimada localment
- Emmarcar. A propòsit de Difàcilper Ricardo Pérez-HitaEl passat 28 de novembre es va inaugurar a La Capella, una exposició d'infants de l'Escola Aldana amb l'artista Jaume Clotet sota el nom de Difàcil.
- Què pot el cooperativisme cultural?per Jordi OliverasDes dels anys seixanta i setanta, articular-se com a cooperativa no havia estat una opció prioritària per organitzar-se en cultura. Ara ho torna a ser.
- Crida per col·laboracions a Nativaper La MurgaDes de la cooperativa La Murga fem una crida per trobar gent que vulgui elaborar propostes per publicar a nativa.cat, relacionades amb la idea de polititzar el malestar.
- La casa i la culturaper Jordi OliverasEl preu de l’habitatge és un important condicionant de la vida cultural.
- 19O- Discofòrum al CATper La MurgaEl pròxim dissabte, dia 19, de 12:00 a 14:00 hi haurà un discofòrum al bar del CAT, obert a qualsevol persona que hi vulgui participar.
- 21O – Una cistella cultural?per La MurgaUna tertúlia per conversar sobre què pot aprendre el cooperativisme cultural del cooperativisme agroecològic.
- Per quins mèrits? Per cap, que jo sàpigaper Pol SerrahimaEn la primera part d’aquest assaget, vam veure com la cultura de l’esforç individual va començar-se a desenvolupar a Europa a finals de l’edat mitjana...
- Coronadaper Marta VallejoEntre nosotros la llamábamos la Reina de la Calle, de esta callecita estrecha que era mi calle antes de ser mía.
- El treball cultural que volemper La MurgaDes de la cooperativa la Murga proposem una trobada per parlar del treball cultural, partint de vivències particulars per buscar llocs comuns.
-
Una societat de Carnestoltes a la força febrer 25, 2022
Guardat a: Cultura del no. Escrit per: Roger Peláez
rev="post-72861" Comenta
-
Guerra per no fer guerra febrer 18, 2022
Guardat a: Cultura del no. Escrit per: Roger Peláez
rev="post-72854" Comenta
-
Ràdio Nativa. Derives i itineraris culturals febrer 14, 2022
Guardat a: Podcast, Ràdio Nativa. Escrit per: La Murga
rev="post-72834" Comenta
-
Gossos del desamor febrer 10, 2022
Guardat a: Cultura del no. Escrit per: Roger Peláez
rev="post-72827" Comenta
-
8F. Derives i itineraris culturals, a Ràdio Nativa. febrer 7, 2022
Guardat a: PUBLICITAT. Escrit per: admin
rev="post-72809" Comenta
-
Qui no endrapa, llepa la tapa febrer 3, 2022
Guardat a: Cultura del no. Escrit per: Roger Peláez
rev="post-72803" Comenta