e Contra el diluvio, la ZAD i conversa musical |Nativa
Skip to content


Contra el diluvio, la ZAD i conversa musical

Escrit el 14/02/2018 per admin a la categoria Indigestió, Podcast, Ràdio Nativa.
Tags: , , , , .

Programa de Ràdio Nativa realitzat per Marc Balfagón, Jara Rocha i Jordi Oliveras, l’11 de febrer de 2018.

 

Al programa compartim continguts diversos:

  • Una entrevista a membres del col·lectiu “Contra el diluvio” al voltant de la seva activitat contra el canvi climàtic.
  • Una conversa al voltant del ZAD de Notre-Dame des Landes i la victòria en la seva lluita contra la construcció d’un aeroport.
  • Una estona de conversa musical entorn del Sandinista!, de The Clash i altres músiques.

 

També et pots descarregar el pòdcast en aquest botó:

803 Downloads

I subscriure a Ràdio Nativa aquí: https://podcasts.apple.com/es/podcast/radio-nativa/id1384274998

 

 


0 Respostes

Si vols pots seguir els comentaris per RSS.



Pots escriure HTML senzill

Trackback?



Arxius

Authors

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

-> castellano Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. A diferència d’altres organitzacions el nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i […]more →

Política de privadesa

Donen suport

mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )