e Festival Hipersons 08 |Nativa
Skip to content


Festival Hipersons 08

Escrit el 20/03/2009 per admin a la categoria Hipersons.
Tags: .

B.I.B [Banda d’Improvisadors de Barcelona]
bib-1Dilluns 17, 21:00h. Portes, 20’30
Sala Apolo [2]. 6€

Pablo Rega – direcció
Olga Ábalos – saxo alt
Tom Chant – saxos (tenor i soprano) i clarinet baix
Xavi Tort – trompeta
Javier Garcia Escudero – baix
Quico Samsó – bateria
Eduard Altaba – contrabaix i i baix elèctric
Ignacio Lois – guitarra elèctrica
Marc Egea – viola de roda, duduk i i tárogáto
Juan Crek – veu

La improvisació parteix del silenci. A partir d’aquí els músics es van posant en marxa assumint un o diversos rols en funció del que s’escolta, o del que està apunt de passar. Si en la interpretació hi ha un altre músic que ho canalitza fent de director d’orquestra podem pensar que la improvisació està guiada, que perd llibertat. Però, No improvisa també el director en funció del que està escoltant? No sé. No sé on és el límit de la llibertat. Tampoc ho sé en general. El que sí tinc clar és que la improvisació és un conjunt de decisions que es van prenent a cada moment, en les que entrar en diàleg amb l’altre i entendre’s és el més important.
La Banda d’improvisadors de Barcelona està formada per músics que venen del jazz, del rock i de la improvisació lliure, sota el paraigua del Cabaret Hoffman.

Foto: Roman Rubert


0 Respostes

Si vols pots seguir els comentaris per RSS.



Pots escriure HTML senzill

Trackback?



Arxius

Authors

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

Mail to info(a)indigestio.com

Política de privadesa

Donen suport

mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )