L’Escoleta #1: “Rancière per a dummies”
Amb Andrea Soto Calderón
Dissabte, 2 de Març, d’11:00 a 12:30 del matí.
Assistència lliure, amb inscripció prèvia. Aforament limitat.
L’Escoleta és una iniciativa del grup promotor de la cooperativa Indigestió que consisteix en muntar un seguit de sessions en les que les persones implicades en aquest procés compartim coneixements i inquietuds. Ens sembla una bona idea per donar forma a una cooperativa de consum cultural. Comença aquest mes de març amb una programació de sessions mensuals fins l’estiu i ja anirem veient com pot evolucionar.
La primera sessió estarà dedicada a algunes idees del filòsof Jacques Rancière, aprofitant que una de les persones del grup, Andrea Soto Calderón, coneix bé el seu treball, i enfocant-ho cap a allò que ens pot permetre una reflexió sobre el paper del públic en la cultura, una de les idees que ens interessen com a col.lectiu. Per apropar-nos-hi, l’Andrea proposa que abans passegem per algunes idees del filòsof que ens ajudaran a situar el tema, com són la seva manera de pensar la igualtat, les relacions entre política i estètica, i allò que ell anomena “el repartiment d’allò sensible”.
Serà el dissabte, 2 de març, d’11 a 12’30, a la llibreria Taifa. La participació a la sessió és gratuïta, oberta tant a persones del col·lectiu com a persones no vinculades, però cal que ompliu el formulari per a confirmar la vostra assistència, per a què rebeu alguns materials per la sessió i per a facilitar la previsió de qüestions d’aforament i organització.
Inscripció a la sessió #1 de L’Escoleta
Properes sessions previstes:
21 de març: Una immersió en la crisi actual de la SGAE, amb Nando Cruz.
6 d’abril: Passeig pel Raval de Consuelo i Tinta Fina.
2 de maig: L’algoritme d’spotify i les eleccions, amb Dani Cantó.
0 Respostes
Si vols pots seguir els comentaris per RSS.