(Com a part de la campanya de micro-finançament per al manteniment i transformació d’Indigestió, en la secció RetroNativa diverses persones recuperen continguts publicats anteriorment a Nativa.)
Aquest fòrum Indigestió del 2013 va ser el primer al qual vaig assistir com a públic. Hi parlaven Jordi Sellas i Ruben Martínez. No explicaré el que van explicar (ho podeu veure al vídeo), sí que explicaré però que va ser la primera oportunitat que vaig tenir de veure en directe el xoc absolutament desigual entre el missatge de qui parlava de cultura des de la banda institucional i qui ho feia a peu de carrer. Tampoc no entraré en massa detalls però aquella conversa entre aquells dos va fer que em decantés pel carrer, sempre. Potser és per això que tinc una llibreria -que també és una empresa- amb una porta molt gran sempre oberta i que quan em toca anar a parlar amb institucions reconegui tots els tics i tots els arguments de qui sempre ha treballat en un despatx.
“Recollim l’enregistrament del fòrum “Indústries creatives i gestió comunitària, dues maneres de mirar la cultura” del passat dia 13 en tres entrades diferents a Nativa, seguint l’estructura de la trobada. En aquesta primera…” Veure vídeos
0 Respostes
Si vols pots seguir els comentaris per RSS.