(informació actualitzada el 7/9)
Dimarts 9 de setembre, a les 19h.
Lloc: Convent de Sant Agustí (C/ Comerç 36, Barcelona)
Entrada lliure. Aforament limitat.
El proper dimarts, 9 de Setembre, a les 7 de la tarda, es durà a terme el Fòrum Indigestió, que fins ara s’havia realitzat habitualment els primers dies de primavera de cada any.
Com potser ja sabreu el fòrum és una trobada en la que convidem a participar a vuit persones, ben diverses entre elles, fent un breu monòleg de 5 minuts sobre qüestions relacionades amb la cultura. També hi participen músics, que marquen els temps de les xerrades si s’escau, i fan breus intervencions musicals entre elles.
Habitualment, el fòrum també és un bon punt de trobada de persones ben diverses amb la reflexió i activitat a l’entorn de la cultura com a nexe comú.
Intervindran:
Estefania Moreno
Llicenciada en medicina, Amiga del Rock and Roll (i una Mica de Pop) de Capellades i coorganitzadora de The Lemon Day.
> Microbiotes socials
Pepe Rovira
Membre de El Pressentiment i actor
> A veces me equivoco y… digo lo que pienso.
Rodrigo Laviña
Músic, a At Versaris i Extraño Weys, entre d’altres.
> Retallar – re-apropiar
Laura Benítez Valero
Investigadora en filosofia i membre del col·lectiu Leland Palmer
> Bateries i vinils
Sebastià Jovani
Escriptor
> Elogi dels Watusis
Antònia Folguera
Aventurera Multimèdia (o Activista cultural) o les dues coses…
> La sintonia lliure contra els codis zombie
José Luis de Vicente
Investigador cultural i curador. Investiga a Medialab Prado, comissari al festival Sónar i Future Everything.
> En defensa de los hipsters
Mercè Coll
Professora de cinema i teoria de la imatge a la UB, i professora de filosofia a secundària
> Sobre com evitar perdre el domini de les nostres creences i accions
Coordina l’acte: Jordi Oliveras
Aquest any el fòrum ha estat organitzat conjuntament amb el Pau Rodríguez i l’Eduard Pou, membres de Za!, que, a més serà el grup que acompanyara les intervencions.
0 Respostes
Si vols pots seguir els comentaris per RSS.