e Participa a Nativa 51 |Nativa
Skip to content


Participa a Nativa 51

Escrit el 04/09/2009 per admin a la categoria Notícies.
Tags:

Estem preparant la Nativa 51 i tornem al costum de fer-vos preguntes, per tenir més veus a la  revista, i per contribuir a demostrar que no tot és tonteria en la  opinió pública.El tema és el següent. Voldríem comentaris sobre la relació amb el  passat, en relació a la música. Es viu diferent la música segons la  època? Tendeixes a creure que en el passat es feia millor música, o  penses que el present i el futur sempre són el més interessant? O bé  la música sempre és igual,… Hi ha alguna cosa que hem de recuperar? Creus que hem perdut alguna cosa en la forma de fer i escoltar  música, o bé estem en el millor moment per a músics i oïdors? Quan  parlem de passat, podeu agafar la mida que vulgueu: anys dècades,  segles,…. Ens interessa de tot: opinions radicals i opinions  matisades, reflexions filosòfiques i anècdotes anecdòtiques,
comentaris erudits i acudits més o menys relacionats, prosa i poesia,…
Això sí, resumit en 500-800 caràcters (caràcters, no paraules!), i  signat per tu.

I si no et ve de gust parlar sobre això però tens una altra cosa que  explicar, també ens interessa (és important que sigui amb la mateixa  extensió de text).

Ho volem ràpid, per divendres 4 al migdia com a molt tard, a  info@nativa.cat

Apa, quedem a l’espera,


0 Respostes

Si vols pots seguir els comentaris per RSS.



Pots escriure HTML senzill

Trackback?



Arxius

Authors

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

Mail to info(a)indigestio.com

Política de privadesa

Donen suport

mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )