e ~ Esmorzar abril’09 : símbols |Nativa
Skip to content


~ Esmorzar abril’09 : símbols

Escrit el 28/04/2009 per admin a la categoria Esmorzars.
Tags: .

esmorzar_CirlotOídos interiores. A propósito del libro de Marius Schneider, El origen musical de los animales-símbolos._28/04/09.

Introdueix el tema, Victoria Cirlot

“Comentario de la obra de Schneider (publicada por vez primera en Barcelona en 1946 y en segunda edición en Siruela 1995). Se tratará de situar la obra de Schneider: tradición pitagórica de la música de las esferas, tradición de los denominados “sentidos espirituales” y simbolismo musical.”

Crònica de l’esmorzar



Arxius

Authors

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

Mail to info(a)indigestio.com

Política de privadesa

Donen suport

mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )