e Go Lem System + La Sinfónica de Gavà |Nativa
Skip to content


Go Lem System + La Sinfónica de Gavà

Escrit el 06/01/2009 per admin a la categoria Hipersons, Notícies.
Tags: , , .

Festival Hipersons 2006

Dimecres 15/11 – La [2]. 21’30. Portes: 21’00.
Go Lem System + La Sinfónica de Gavà.

Go Lem! Va néixer a l’Argentina l’any 2000. De manera independent va gravar i mesclar els seus dos primers discos, Paraíso (2000) i Infierno (2001). Un temps després dos dels seus integrants, Aleko i Serge, viatgen a Barcelona on comencen a relacionar-se i a treballar amb diversos músics de l’escena mestissa i de les fusions llatines. Neix Go Lem System.
A finals de 2002 editen el seu tercer Cd Viaje (primer tramo), gravat i mesclat per ells mateixos amb la col·laboració de varis músics convidats, entre ells Manu Chao. Participants del disc i la gira de La Colifata, Go Lem System ha trobat una parcel·la pròpia dins de l’escena de les fusions urbanes llatines, allunyant-se d’alguns tòpics del ja “descartat” mestissatge.
Les influències de La Sinfónica de Gavà provenen de moltes i molt diverses fonts: des de la rumba catalana al pop acústic de Jonathan Richman o Violent Femmes, passant per les bandes sonores de Nino Rota, Mancini o Alain Romans, l’experimentació lo-fi de Marc Ribot o John Zorn, el latin-jazz de Cal Tjader, fins a la eficàcia escènica de Torrebruno
Rumba y Delincuencia recull aquestes influències tractant d’enllaunar de la manera més fidel, l’ambient i la calidesa dels instruments tocats en directe.
Una actuació per a tots els públics (“fiesteros”, els que volen ballar, els que volen recolzar-se a la barra i atendre a la profunditat de les seves lletres, amants de la música…) i per a tots els escenaris (grans, petits, luxosos, humils…). Amb un sentit de l’humor inèdit en la rumba Carles Mestre & La Sinfónica de Gavà oferiran un breu set en petit format.

carlesmestre_webgo-lem_web


0 Respostes

Si vols pots seguir els comentaris per RSS.



Pots escriure HTML senzill

Trackback?



Arxius

Authors

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

Mail to info(a)indigestio.com

Política de privadesa

Donen suport

mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )