e ~ Esmorzar gener’09: la música com a mercaderia |Nativa
Skip to content


~ Esmorzar gener’09: la música com a mercaderia

Escrit el 24/01/2009 per admin a la categoria Esmorzars.
Tags: .

La música com a mercaderia: una mirada des de la política cultural.

Introduieix el tema el Xavier Fina, consultor cultural.

Com condiciona la música el fet que estigui vinculada als diners, i d’actituds polítiques que estimulin, complementin o combatin els efectes d’aquest vincle.

Aquí pots llegir la crònica de l’esmorzar.



Arxius

Authors

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

Mail to info(a)indigestio.com

Política de privadesa

Donen suport

mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )