e Javier Krahe. Festival BarnaSants | Nativa
Skip to content


Javier Krahe. Festival BarnaSants

Escrit el 25/02/2008 per admin a la categoria Re-Visions.
Tags:
Teatre Joventut, L’Hospitalet de Llobregat. 22 de febrer de 2008


Ha participado en todas las ediciones del BarnaSants i, como era de esperar, volvió a llenar la sala del Teatre Joventut. El cantautor Javier Krahe inició su actuación con una mini canción compuesta especialmente para la ocasión, ironizando sobre su llegada a Barcelona en Ave, en el primer día de funcionamiento, y muy deprisa arrancando las primeras sonrisas y aplausos. Así de entrada ya comulgó con el respetable, y así proseguiría durante las dos horas de conversación musical. Como siempre, con ironía, con letras llenas de humor sano e interesante, y con sus presentaciones hizo referencia a sus experiencias con el sexo femenino y a los elementos más ingratos de nuestra sociedad. Krahe se mostró con la misma sinceridad que lo han aproximado a dos de sus referencias: Cohen o Brassens. Con personalidad, con gracia, con sencillez, ofreció canciones de su último trabajo Querencias y extravíos y otras conocidas de su extenso repertorio. A pesar de su timbre vocal reiterativo, el realismo políticamente incorrecto de su propuesta volvió a clavarse en la sonrisa de los presentes.

Antonio Álvarez



Últims comentaris

  • Pachuco Choco: Vosaltres sí que sou GUAPOS!
  • Red Pèrill: Ets la meva reina, Roger.
  • Xavi Portalés: Ets gran Pepet! 😁🎵🐥💚
  • Empe: Sí, realmente una gran exposición de la realidad urbanística. Estuve en Estambul hace un par de meses. Descubrí...

Autors

Arxius

Què és Nativa.cat?

Nativa és una publicació musical editada per Indigestió (abans en paper, ara només a internet), dedicada a la cultura musical de la ciutat de Barcelona. Parlem de música des de la proximitat, des del coneixement immediat dels músics i les seves produccions, del públic i les seves reaccions, i no tant des de la cultura mediàtica global.

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

Mail to info(a)nativa.cat

Política de privacitat

Donen suport

fesnos_indies
mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )