Skip to content


Javier Krahe. Festival BarnaSants

Escrit el 25/02/2008 per admin a la categoria Re-Visions.
Tags:
Teatre Joventut, L’Hospitalet de Llobregat. 22 de febrer de 2008


Ha participado en todas las ediciones del BarnaSants i, como era de esperar, volvió a llenar la sala del Teatre Joventut. El cantautor Javier Krahe inició su actuación con una mini canción compuesta especialmente para la ocasión, ironizando sobre su llegada a Barcelona en Ave, en el primer día de funcionamiento, y muy deprisa arrancando las primeras sonrisas y aplausos. Así de entrada ya comulgó con el respetable, y así proseguiría durante las dos horas de conversación musical. Como siempre, con ironía, con letras llenas de humor sano e interesante, y con sus presentaciones hizo referencia a sus experiencias con el sexo femenino y a los elementos más ingratos de nuestra sociedad. Krahe se mostró con la misma sinceridad que lo han aproximado a dos de sus referencias: Cohen o Brassens. Con personalidad, con gracia, con sencillez, ofreció canciones de su último trabajo Querencias y extravíos y otras conocidas de su extenso repertorio. A pesar de su timbre vocal reiterativo, el realismo políticamente incorrecto de su propuesta volvió a clavarse en la sonrisa de los presentes.

Antonio Álvarez



Últims comentaris

  • Daniel: Muito bom. Muy Bueno!
  • enric: Grácies Ramon. Ho descrius amb molta profunfitat i bellesa.
  • Bani: He sentido a menudo las mismas cosas pero jamás hubiera sido capaz de expresarlas tan bien… Una abraçada
  • Capi: M’ha encantat.

Autors

Arxius

Què és Nativa.cat?

Nativa és una publicació musical editada per Indigestió (abans en paper, ara només a internet), dedicada a la cultura musical de la ciutat de Barcelona. Parlem de música des de la proximitat, des del coneixement immediat dels músics i les seves produccions, del públic i les seves reaccions, i no tant des de la cultura mediàtica global.

Què és Indigestió?

Indigestió és una organització professional, i no-lucrativa, creada el 1995, que treballa, des de Barcelona, per promoure la cultura musical, des de la perspectiva del ciutadà. El nostre eix principal no és la promoció dels artistes o el negoci musical, sinó l’aprofundiment en les relacions entre la societat i els artistes. Ah, i també tenim una medalla del FAD!

Contacte

Mail to info(a)indigestio.com

Política de privacitat

Donen suport

fesnos_indies
fesnos_indies
mininativa és una publicació d'mininativa subjecta a una llicència Creative Commons ( BY NC ND )