Fòrum 2006. Bruno Sokolowicz.
Director de Scanner F.M
No tenir en compte el màrqueting és un perill per a la subsistència de la indústria cultural.
La música a Barcelona és un hobby que està molt bé i que podria professionalitzar-se. Màrqueting i cultura són dues paraules que es necessiten en aquests moments. La música en abstracte no mobilitza massa gent sinó que el que mobilitza són les marques: ja sigui Astrud, Sónar, Primavera Sound, PopArb, Fòrum Indigestió o Àlex Torío. Crec que Barcelona és una marca molt potent i hi ha molts grups que l’aprofiten i que tenen qualitat com Macaco, Ojos de Brujo, etcètera. Crec molt en la difusió als mitjans de comunicació. No m’agrada la via de la quota però probablement sigui un dels camins. El màrqueting és un perill pel creador però és necessari i imprescindible pel que es dedica a la indústria cultural. No tenir-lo en compte és un perill per a la subsistència.
(resum escrit a Nativa 32_ Marta Solé)